2013. április 25., csütörtök

4. interjú

Sziasztok! Íme a következő interjúnk, Fruzsival . Remélem tetszeni fog! :)


- Miért döntöttél úgy, hogy elkészíted a blogod?
- Igazából a blog csak úgy kipattant a fejemből, mikor jött ez az Amanda Todd-os szörnyűség. Először az emlékére szerettem volna csinálni a blogot, de aztán meggondoltam magamat. Akkoriban éjjel-nappal a Pretty Little Liars (PLL) részeit bámultam és így valahogy a kettőből jött ez az egész:)
- Valami alapján választottad a főszereplő csajszinak a nevet, vagy csak spontán?
- Mindig is odavoltam valamiért az April angol névért, olyan kedvesnek és ártatlannak hangzik. És ha már a lehetőség adta, Aprilnak neveztem el a főszereplő lányt^^
- Miért pont Louis a szerencsés srác, aki April barátja lehet?
- Hmm… igazából jó kérdés. Erre nem tudom a megfelelő választ… Egyszerűen csak odavagyok Louis nézéséért, vicceiért, belső/külsőjéért. Mindig April helyébe képzelem magamat és így könnyebb megírni a részt, de hiába próbálom Harryvel vagy Niallal, Liammal, Zaynnel elképzelni, nem megy:D Nem tudom megmagyarázni…
- Hány részre számíthatnak az olvasók a blog végéig?
- Próbálom elhúzni a végét minél tovább, úgyhogy kb. 100-150.
- Szerinted mennyire hasonlít rád April?
- Szerintem semennyire. A főszereplőt nem magamról mintáztam:)
- Esetleg van olyan szereplő, akit magadról mintáztál?
- Nincs. J
- Mi a saját véleményed Melodyról?
- Hm… igazából nagyon nem bírom. Direkt egy ilyen kaliberű lányt próbáltam megformázni, akit az életben sem bírok.
- Minden blogger arról álmodozik, hogy minél több olvasója legyen. Te is erre vágysz, vagy maradnál a rendszeres és hű olvasóknál? 
- Inkább a rendszeres olvasók! Mára sokkal többet jelentenek a rendszeresen komentelő olvasók.
- Van olyan olvasód, akit eddig nem ismertél, mégis nagyon hű olvasó és ezért jó barátnak tartod? Ha van, hogy hívják?
Mindegyik olvasómat annak tartom! Csak egy-kettővel beszéltem még úgy interneten keresztül, de ha közülük választanom kéne akkor Juhász Emese.
- A szüleid tudják, hogy milyen jó író a lányuk? Ha igen, mit szólnak hozzá? Szoktak segíteni ihletet adni?
- A szüleim nem tudnak róla.
- Először ennyi lett volna, hogy egy kis ízelítőt kapjanak azok, akikkel majd később interjút fogunk készíteni. Köszönjük szépen, hogy szántál ránk időt!
Nincsmit:)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése